you've just been bitch slapped! you are now officially my bitch. welcome to the B world.

Friday, August 27, 2010

Teka Teki Teka Tekuk



i had too much time yesterday night and i came across
( thats a lie, aku bosan smpi tahap rasa nk tgk berapa einstienkah aku) these. yes the teka teki. back then when aku kecik2 kt skolah asl cikgu takdek jek mesti sumerang sibuk invent their own stupid version of teka teki and some of them mmg undeniably mengundang kaki ke muka lagak gayanye. tak kurang jugak yg try nk bg teteki lucah berbaur kelakar konon bile ko jawab lucah ko dituduh otak kuning. pastu jawapan plak tak kiralah bape punye lojik korang bagi reasoning pon die xkn terima sbb asal xsama dgn jawapan die korang akan dikira salah. pehh macam langsi. sbb aku jenis yg tanak kalah so klu satu teka teki tu bleh makan berjam gak la bertekak.HAHA

kadang2 tu siap tulis kat board soklan teka teki bg kat satu kelas. pastu buat 2 column tulis lelaki n perempuan utk letak markah. yg conduct teka teki tu xagak2 la bukan org kebanyakan, biasanya prefect2 (mcm aku) ni jugak. column laki pompuan tu bese wat kaver line je konon2 nk tulis sape bising kot tetbe cikgu maimunah sergah. . yelah mula2 org bg teka teki kt memember dekat2 je.pastu dgr kat member lain sume nk jawab.last2 satu class join ktrg dgr teka teki mangkuk ayun tu.lgpon klu sorang je nk pikir bg teka teki parak gak kan.so sape2 ade idea longkang nk perkena org tu bolehla dtg depan tunjuk bakat ko sket. klu untung sabut bleh dapat rasa kaki gua kat muka hensom lu yg mcm man kidal tu. HAHA


ok so if korang rasa korang punye IQ level tu tahap 187 u can make a guess to these teka teki ok. jawapan die ade je kat bawah tu tp before korng tgk jawapan tu try answer it orait? jgn main tipu taw. tak baek tuhan nampak. HEHE

hint: soalan makin susah bila ke bawah



1) Ape benda bila masuk segitiga bila kuar bergulung-gulung?

Jawapan: Seluar dalam


2) Bulu bertemu bulu kulit bertemu kulit makin tambah rapat makin nikmat rasanyer!

Jawapan: MATA . kan dh kata jgn otak kuning!haha


3) Masa dia hidup kita menyanyi, masa dia mati kita tepuk tangan.

Jawapan: lilin masa sambut EPI BESDAY


4) Apa dia ‘Jauh di mata, dekat di hati’?

Jawapan: Usus

5) Binatang ape yang seluruh anggota tubuhnya kat kepala?

Jawapan: Kutu rambut

6) Pintu ape yang walaupun dengan 10 org pun tak leh nak tolak?

Jawapan: Pintu yang ade tulis ‘TARIK

7) Lubang ape yang rasanye hangat, nikmat dan nyaman?

Jawapan: LUBANGun pagi2, tarik selimut pastu lu tido balik….

8) Saya ade 3 kepala,4 tangan dan 5 kaki…siapakah saya?

Jawapan: Pembohong…

9) Siape yang menemukan dompet kulit?

Jawapan: Yang menemukan dompet kulit tersebut tolong pulangkan kepada saye.

10) Gajah terbang dengan ape?

Jawapan: Dengan susah payah……




so berapa banyakkah kaki yg aku dh rasa klu aku kt sbelah korang time ni? fikir-fikir kan. HAHAHAHA!








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...